DSC0098

Tvarumas - mūsų strateginis tikslas ir vertybės

Tvarumu rūpinamės visos organizacijos mastu. Didžiuojamės, jog mūsų pakuotės apsaugo produkciją ir užkerta kelią maisto atliekų susidarymui. Tvari ateitis įmanoma tuomet, kai visi tiekimo grandinės dalyviai bendradarbiauja, siekdami užsibrėžto tikslo.

Mūsų tvarumo apibrėžimas

Mums, NNZ grupei, tvarumas reiškia ilgalaikių santykių su Darbuotojais, Klientais bei Tiekėjais puoselėjimą ir kūrimą. NNZ grupė tiki, jog pažanga žmogaus ir aplinkosaugos labui, yra pasiekiamas tikslas. Mes įtraukiame Jungtinių Tautų užsibrėžtus tvarumo tikslus (UN SDG) į savo kasdienę komercinę veiklą.

 

Bendri tikslai tiekimo grandinėje

Tvarumu rūpinamės visos organizacijos mastu. Didžiuojamės, jog mūsų pakuotės apsaugo produkciją bei užkerta kelią maisto atliekų susidarymui. Tvari ateitis įmanoma tuomet, kai visi tiekimo grandinės dalyviai bendradarbiauja, siekdami užsibrėžto tikslo. Stengiamės skatinti skaidrumą vertės grandinėje, bei suteikti mūsų Tiekėjams galimybę tobulinti jų tvarumo pastangas, laikantis Jungtinių Tautų apibrėžtų standartų.

 

Mūsų tvaraus augimo siekis  

Siekiant tvaraus verslo augimo, stengiamės tiekti saugias bei inovatyvias pakuotes, pranokstančias mūsų partnerių lūkesčius. Norime ateityje aprūpinti Klientus galimybe dalyvauti žiedinėje ekonomikoje ir sumažinti jų verslo poveikį aplinkai, tiekiant tvarius ir perdirbamus pakuočių variantus. Kurdami inovatyvias pakuotes, kurios mažina išmetamų maisto atliekų kiekį, rodome tvarumo svarbą mūsų verslui. Ateityje norime tvarumą paversti pamatine NNZ grupės vertybe. Mes įsipareigojame mažinti žalingą poveikį gamtai, kur tai įmanoma.

 

Mūsų strategija

Mūsų ‘Pasirinktino partnerio’ strategija turi tris pagrindinius, vertybes atspindinčius, pamatus: Klientas, Darbuotojas ir Tiekėjas. Kiekviename pamate įvertinome reikšmingiausias jo sritis. Šiomis sritimis ieškome tikslingiausio kelio link apibrėžtų NNZ grupės ir Jungtinių Tautų tvarumo tikslų išpildymo iki 2030-ųjų.

 

tvarumas klientams tvarumas tiekejams tvarumas darbuotojams medziagu poveikio aplinkai apskaiciavimas
Sustainability Strategic Focus And Pillars 2
Išskyrėme tris pagrindinius, mūsų vertybes atspindinčius, pamatus: Klientas, Darbuotojas ir Tiekėjas. Šiose srityse ieškome tikslingiausio kelio link apibrėžtų NNZ grupės ir Jungtinių Tautų tvarumo tikslų išpildymo iki 2030-ųjų.
KODĖL NNZ PAKAVIMO TINKLAS?
PERFORMAVIMAS

Tvarumas
Strateginės vietos visame pasaulyje
Novatoriška
Patikima ir etiška

TIKRAS BENDRADARBIAVIMAS

Ilgalaikės partnerystės
Komandinis darbas
#Rethink inovacijas
Pilno aptarnavimo logistika

INDIVIDUALŪS SPRENDIMAI

Nepriklausomas konsultavimas
Inovacijų įžvalgos
Klientų intymumas
Platus portfelis

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Būkite informuoti apie naujausius gaminius. Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

"*" nurodo būtinus laukelius

Kaip tvarkome Jūsų duomenis? Perskaitykite mūsų privatumo pareiškimą. Jūs galite atsisakyti šių laiškų bet kuriuo metu