Mažmeninis pakavimas maisto produkcijai
Pertvarkymas nuo 1922 m., ir mes tik pradėjome!
Spalio 22, 2022: NNZ 100 metų
Nuo 1922 m. NNZ pertvarko pakuotes. Ne tik kurdami inovatyvius sprendimus savo klientams. Bet taip pat nuolat pertvarkydami NNZ organizaciją. Tik taip galime geriausiai aptarnauti savo klientus. Leiskite mums pasidalinti nuotykiais per mūsų kelionės dešimtmečius nuo 1922 m.:
1922–1930 novatoriškumas
Mūsų 1-asis dešimtmetis sukosi apie novatoriškumą: įkūrėjas Rien Boot (1889–1964) 1922 m. atgaivina NNZ („Noord Nederlandsche Zakkenhandel“) istoriją. Pirmasis filialas buvo sandėlis Groningene, vadinamas Libau, o netrukus paskui 1924 m. atsirado pastatas Hoornsche Diep Groningene. Novatoriški žingsniai apima: užsienio keliones į Baltijos šalis, Čekiją ir Vengriją. Be to, džiuto maišelių ir džiuto audinio pirkimas Pakistane, Indijoje ir Bangladeše. 1928 m. apyvarta buvo 334 000 NLG.
1930–1940 tyrinėjimas
Mūsų 2-asis dešimtmetis – tyrinėjimas: Leendert Boot (1911–1972) keliavo į kiekvieną Europos kampelį ieškodamas verslo galimybių. 1939 m. jis net lankėsi Amerikoje, kur užmezgė ryšius su cukraus fabriku. Amerikoje jis įsigijo popierinius ir medvilninius cukraus maišus, kuriuos per Holland America Line atgabeno į Nyderlandus.
1940–1950 atsidavimas
Mūsų 3-iasis dešimtmetis – atsidavimas: siekdamas patenkinti augančią paklausą, po karo Leendert vėl pradėjo savo keliones. 1947 m. jis įsigijo džiuto maišus Amerikoje ir Kanadoje. Į asortimentą buvo įtraukti daugiasluoksniai popieriniai maišai ir buvo įkurta bendra įmonė su Amerikos „Chase Bag“ bendrovė, reaguojant į Ispanijos, kaip pagrindinės svogūnų maišelių pardavimo rinkos, vystymąsi.
1950–1960 patikimumas
Mūsų 4-asis dešimtmetis – patikimumas. Patikimi pristatymai ir verslo sąžiningumas veda įmonę į priekį. 1954 m. antrasis Rien’o Boot’o sūnus Wim Boot prisijungė prie įmonės. 1957 m. NNZ turėjo apie 50 darbuotojų ir šventė naujos vietos atidarymą su 1-ąja džiuto spausdinimo mašina.
1960–1970 m. pokyčiai
Mūsų 5-asis dešimtmetis – pokyčiai. XX a. septintasis dešimtmetis pasižymėjo NNZ žengimu į naujus kelius. Naujos pakavimo medžiagos – lino maišai, daugiasluoksniai popieriniai maišai, kartonas, polipropilenas ir polietilenas – pradėjo vaidinti vis svarbesnį vaidmenį. 1961 m. gruodžio 1 d. pasitraukus p. Boot’ui vyresniajam, Leendert ir Wim Boot tapo NNZ direktoriais.
1970–1980 prekių ženklo pakeitimas
Mūsų 6-asis dešimtmetis – NNZ prekių ženklo pakeitimą. 1970 m. Wim Boot nusprendė pakeisti pavadinimą „Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V.“ į „NNZ industrial packaging bv.“. Taip buvo nuspręsta dėl didėjančių tarptautinių kontaktų ir gaminių asortimento, kuris nebebuvo apribotas maišais, o apėmė daugybę kitų pakuočių rūšių.
1980–1990 geografinė plėtra
Mūsų 7-asis dešimtmetis – geografinės plėtros pradžia. 1983 m. įmonė atidarė savo pirmąjį biurą Vokietijoje, o po dvejų metų atidarė savo pardavimo biurą Roswell mieste, Džordžijos valstijoje, vadovaujama Marco Boot. Iki 1998 m. NNZ turėjo 100 darbuotojų, 14 tarptautinių filialų ir per penkerius metus padvigubino savo apyvartą iki maždaug 100 mln. NLG.
1990–2000 perskirstymas
Mūsų 8-asis dešimtmetis – perkėlimas. Len Boot prisijungė prie NNZ ir pakeitė NNZ poziciją kaip nepriklausomą patarėją, kuris siūlo geriausius pakavimo sprendimus savo klientams praleisdamas savo produkciją. Jis įkūrė tyrimų ir plėtros skyrių, kurio metu buvo sukurta daugybė apdovanojimus pelniusių pakavimo produktų, tokių kaip Carry-Fresh, Liqui-Sorb ir Twin-Bag.
2000–2010 vizionierius
Mūsų 9-asis dešimtmetis – nauja vizija. 2002 m. birželio mėn. buvo pristatytas naujas logotipas ir etikečių linija: NNZ – pakavimo tinklas. NNZ išaugo į tarptautinio gamintojų, pakuotojų, platintojų, universitetų, vyriausybių ir klientų tinklo centrą. Nuo 2004 m. įmonei vadovavo trečiosios kartos Len Boot. 2007 m. gegužės 11 d. NNZ Groningene atidarė naują ir tvarų biurą NNZ Benelux ir NNZ grupei. ISO ir BRC sertifikatai vainikuoja įmonės procesų ir produktų kokybę.
2010–2020 m. daugiatautiškumas
Mūsų 10-asis dešimtmetis – daugiatautiškumas. NNZ yra transporto, didmeninės ir vartotojų pakuočių produktų rinkos lyderė. Įmonė tęsia pramoninės pakuotės augimo kelią. Įmonė pasiekė 170 milijonų eurų apyvartą, joje dirba 250 žmonių ir turi 22 savo dukterines įmones 18 šalių. Įmonė taip pat turi tarptautinį įmonių tinklą, su kuriuo bendradarbiauja daugiau nei 50 šalių visame pasaulyje.
2020 m. – šiandien pertvarkymas
Šiandien NNZ toliau auga kaip daugianacionalė pakavimo įmonė, aptarnaujanti klientus produkcijos ir pramonės rinkose, taikydama klientų intymumo ir aptarnavimo strategiją, pabrėždama tvarumą ir naujoves visuose mūsų veiklos veiksniuose. NNZ keičia save, savo produktus ir paslaugas nuo 1922 m. ir tik ką tik pradėjo!
Trijų iš eilės Boot kartų kredo visada buvo: NNZ visų pirma yra apie žmones, antra apie žmones ir trečia apie žmones. Šiai įmonės „asmenybės“ vizijai, žinoma, didelę įtaką padarė įvairios Boot kartos. Verslumas, aistra, harmonija ir partnerystė yra pagrindinės šeimos kultūros vertybės. Boot šeima yra 100 % akcininkė, o įmonės interesai visada yra pirmoje vietoje.
Taikydama savo požiūrį, NNZ daugiausia dėmesio skiria logistikos ir pakavimo sprendimams, kurie yra geresni pasauliui, klientams ir vartotojams. Nors aukštos kokybės pakuotės jau prisideda prie mūsų aplinkos tausojimo, galutinis tikslas yra: 100 % pakuočių apyvartumas. Tvarumas – arba kitaip tariant: žmonių, įmonių ir pasaulio tęstinumas – yra jungiamasis veiksnys įmonėje. Verslumo vizija, kurią NNZ visada turėjo, yra ta, kad jūs turite būti pasirengę ateičiai, būti novatoriški visais aspektais, nesvarbu, ar tai susiję su organizacija, rinkomis, produktais, turite ir toliau kurti naujoves. Mūsų visuomenė negali egzistuoti be pakuočių. Mes darome viską, ką galime, kad įkvėptume savo klientus ir partnerius savo atsidavimu pertvarkymui.
Tvarumas
Strateginės vietos visame pasaulyje
Novatoriška
Patikima ir etiška
Ilgalaikės partnerystės
Komandinis darbas
#Rethink inovacijas
Pilno aptarnavimo logistika
Nepriklausomas konsultavimas
Inovacijų įžvalgos
Klientų intymumas
Platus portfelis
"*" nurodo būtinus laukelius
Šie slapukai naudojami optimizuoti svetainės veikimą ir funkcijas. Tokie slapukai svetainės naršymo metu nėra svarbūs. Vis dėl to, gali būti, kad be slapukų kai kurie svetainės elementai tinkamai neveiks.
Šie slapukai naudojami rinkti duomenis, kuriuos naudojame siekdami suprasti kaip mūsų svetainės naudojama ir suprantama. Tokie slapukai mums taip pat padeda optimizuoti svetainę ir užtikrini geriausius naudotojų potyrius.
Šie slapukai reklamų tinklams leidžia stebėti jūsų elgseną internete, kad remiantis jūsų elgesiu internete ir pomėgiais būtų galima rodyti aktualias reklamas. Tokie slapukai taip pat neleidžia nuolat rodyti tų pačių reklamų.