2BA 26F 3284063 2769875444 6

Mūsų Istorija

Nuo 1922 m., ir mes tik pradėjome!

90 273 3284063 2769873692 6 (1)

NNZ pradėjo veiklą 1922 m. ir sėkmingai užmezgė ryšius su užsienio kultūromis, kiekvieną kitą dieną vertindamas kaip nuotykį, siūlantį naujas galimybes. Remdamiesi šiomis stiprybėmis, jos įkūrėjas ir įpėdiniai – verslininkai „pur sang“ – siekia tapti tarptautiniu pakavimo medžiagų tiekėju žemės ūkio ir pramonės rinkoms. Mes siekiame sukurti įkvėptus pakavimo sprendimus, kad mūsų klientai, tiekėjai ir darbuotojai būtų bendrai sėkmingi.

Šiandien NNZ yra tarptautinė bendrovė, kurios specializacija –  pakavimo sritis klientams vaisių ir daržovių sektoriuje bei pramonėje. Šeimos verslas nuolat vystėsi į organizaciją, kurios būstinė yra Groningene (Nyderlandai), 170 milijonų eurų pajamos, 250 darbuotojų, pasaulinis partnerių tinklas ir 24 filialai Europoje, JAV, Kanadoje ir Afrikoje.

Ką? Individualūs sprendimai Kaip? Tikras bendradarbiavimas Kodėl? Pertvarkymas
NNZ Lunenburg 2021 (75)

Mūsų vizija

NNZ nori sukurti įkvėptus pakavimo sprendimus bendrai mūsų klientų tiekėjo ir darbuotojų sėkmei.

 

Mūsų misija

Mes siūlome tvarius pakavimo sprendimus, pritaikytus esamiems ir būsimiems klientų poreikiams, suprasdami savo klientus ir palaikydami juos pirmaujančiu portfeliu tikslinėse srityse, taip pat greitas, reaguojančias pritaikytas paslaugas ir patarimus.

 

Mūsų įsitikinimai

Tai galime pasiekti tik dėl mūsų stipraus lanksčios partnerių tinklo:

  • Ikvėpti darbuotojai, kurie jaučiasi vertinami ir dirba su malonumu ir aistra, laikydamiesi bendrojo plano;
  • Patikima partnerystė su mūsų tiekėjais ir klientais;
  • Verslumo, nuotykių dvasia.

 

Warehouse
Augimas buvo pagrįstas NNZ stipriosiomis pusėmis, įskaitant žmones, santykius ir klientams siūlomą vertę, vadovaujantis mūsų klientų intymumo ir aptarnavimo strategija.

Mūsų kelionė

Libau pand 1923

1922–1930 novatoriškumas

Mūsų 1-asis dešimtmetis sukosi apie novatoriškumą: įkūrėjas Rien Boot (1889–1964) 1922 m. atgaivina NNZ („Noord Nederlandsche Zakkenhandel“) istoriją. Pirmasis filialas buvo sandėlis Groningene, vadinamas Libau, o netrukus paskui 1924 m. atsirado pastatas Hoornsche Diep Groningene. Novatoriški žingsniai apima: užsienio keliones į Baltijos šalis, Čekiją ir Vengriją. Be to, džiuto maišelių ir džiuto audinio pirkimas Pakistane, Indijoje ir Bangladeše. 1928 m. apyvarta buvo 334 000 NLG.

1930 1940 NNZ

1930–1940 tyrinėjimas

Mūsų 2-asis dešimtmetis – tyrinėjimas: Leendert Boot (1911–1972) keliavo į kiekvieną Europos kampelį ieškodamas verslo galimybių. 1939 m. jis net lankėsi Amerikoje, kur užmezgė ryšius su cukraus fabriku. Amerikoje jis įsigijo popierinius ir medvilninius cukraus maišus, kuriuos per Holland America Line atgabeno į Nyderlandus.

NNZ Foto 22349 Hlwacv

1940–1950 atsidavimas

Mūsų 3-iasis dešimtmetis – atsidavimas: siekdamas patenkinti augančią paklausą, po karo Leendert vėl pradėjo savo keliones. 1947 m. jis įsigijo džiuto maišus Amerikoje ir Kanadoje. Į asortimentą buvo įtraukti daugiasluoksniai popieriniai maišai ir buvo įkurta bendra įmonė su Amerikos „Chase Bag“ bendrovė, reaguojant į Ispanijos, kaip pagrindinės svogūnų maišelių pardavimo rinkos, vystymąsi.

1ste jute printing machine

1950–1960 patikimumas

Mūsų 4-asis dešimtmetis – patikimumas. Patikimi pristatymai ir verslo sąžiningumas veda įmonę į priekį. 1954 m. antrasis Rien'o Boot'o sūnus Wim Boot prisijungė prie įmonės. 1957 m. NNZ turėjo apie 50 darbuotojų ir šventė naujos vietos atidarymą su 1-ąja džiuto spausdinimo mašina.

New packaging materials

1960–1970 m. pokyčiai

Mūsų 5-asis dešimtmetis – pokyčiai. XX a. septintasis dešimtmetis pasižymėjo NNZ žengimu į naujus kelius. Naujos pakavimo medžiagos – lino maišai, daugiasluoksniai popieriniai maišai, kartonas, polipropilenas ir polietilenas – pradėjo vaidinti vis svarbesnį vaidmenį. 1961 m. gruodžio 1 d. pasitraukus p. Boot'ui vyresniajam, Leendert ir Wim Boot tapo NNZ direktoriais.

Wim Boot Hr

1970–1980 prekių ženklo pakeitimas

Mūsų 6-asis dešimtmetis – NNZ prekių ženklo pakeitimą. 1970 m. Wim Boot nusprendė pakeisti pavadinimą „Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V.“ į „NNZ industrial packaging bv.“. Taip buvo nuspręsta dėl didėjančių tarptautinių kontaktų ir gaminių asortimento, kuris nebebuvo apribotas maišais, o apėmė daugybę kitų pakuočių rūšių.

MArco

1980–1990 geografinė plėtra

Mūsų 7-asis dešimtmetis – geografinės plėtros pradžia. 1983 m. įmonė atidarė savo pirmąjį biurą Vokietijoje, o po dvejų metų atidarė savo pardavimo biurą Roswell mieste, Džordžijos valstijoje, vadovaujama Marco Boot. Iki 1998 m. NNZ turėjo 100 darbuotojų, 14 tarptautinių filialų ir per penkerius metus padvigubino savo apyvartą iki maždaug 100 mln. NLG.

Len

1990–2000 perskirstymas

Mūsų 8-asis dešimtmetis – perkėlimas. Len Boot prisijungė prie NNZ ir pakeitė NNZ poziciją kaip nepriklausomą patarėją, kuris siūlo geriausius pakavimo sprendimus savo klientams praleisdamas savo produkciją. Jis įkūrė tyrimų ir plėtros skyrių, kurio metu buvo sukurta daugybė apdovanojimus pelniusių pakavimo produktų, tokių kaip Carry-Fresh, Liqui-Sorb ir Twin-Bag.

NNZ Group and Benelux

2000–2010 vizionierius

Mūsų 9-asis dešimtmetis – nauja vizija. 2002 m. birželio mėn. buvo pristatytas naujas logotipas ir etikečių linija: NNZ – pakavimo tinklas. NNZ išaugo į tarptautinio gamintojų, pakuotojų, platintojų, universitetų, vyriausybių ir klientų tinklo centrą. Nuo 2004 m. įmonei vadovavo trečiosios kartos Len Boot. 2007 m. gegužės 11 d. NNZ Groningene atidarė naują ir tvarų biurą NNZ Benelux ir NNZ grupei. ISO ir BRC sertifikatai vainikuoja įmonės procesų ir produktų kokybę.

NNZ Wereldkaart 2023 05 17

2010–2020 m. daugiatautiškumas

Mūsų 10-asis dešimtmetis – daugiatautiškumas. NNZ yra transporto, didmeninės ir vartotojų pakuočių produktų rinkos lyderė. Įmonė tęsia pramoninės pakuotės augimo kelią. Įmonė pasiekė 170 milijonų eurų apyvartą, joje dirba 250 žmonių ir turi 22 savo dukterines įmones 18 šalių. Įmonė taip pat turi tarptautinį įmonių tinklą, su kuriuo bendradarbiauja daugiau nei 50 šalių visame pasaulyje.

Locations Groningen HQ

2020 m. – šiandien pertvarkymas

Šiandien NNZ toliau auga kaip daugianacionalė pakavimo įmonė, aptarnaujanti klientus produkcijos ir pramonės rinkose, taikydama klientų intymumo ir aptarnavimo strategiją, pabrėždama tvarumą ir naujoves visuose mūsų veiklos veiksniuose. NNZ keičia save, savo produktus ir paslaugas nuo 1922 m. ir tik ką tik pradėjo!

KODĖL NNZ PAKAVIMO TINKLAS?
PERFORMAVIMAS

Tvarumas
Strateginės vietos visame pasaulyje
Novatoriška
Patikima ir etiška

TIKRAS BENDRADARBIAVIMAS

Ilgalaikės partnerystės
Komandinis darbas
#Rethink inovacijas
Pilno aptarnavimo logistika

INDIVIDUALŪS SPRENDIMAI

Nepriklausomas konsultavimas
Inovacijų įžvalgos
Klientų intymumas
Platus portfelis

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Būkite informuoti apie naujausius gaminius. Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

"*" nurodo būtinus laukelius

Kaip tvarkome Jūsų duomenis? Perskaitykite mūsų privatumo pareiškimą. Jūs galite atsisakyti šių laiškų bet kuriuo metu