apples&pears-12011-cardboard -tray-punnet-NNZ

NNZ tyrimas: „Vartotojų pirmenybė obuolių pakuotėms“

Vartotojų reakcija į naujo dizaino obuolių pakuotę

Tarptautinė pakavimo įmonė NNZ sukūrė unikalią obuolių pakuotę. Dizainas yra gofruoto kartono padėkliukas, sudarytas iš dviejų arba keturių vienodų skyrių. Kiekviename skyrelyje gali būti po vieną obuolį, o visas padėkliukas sukonstruotas taip, kad obuoliai būtų optimaliai apsaugoti nuo pažeidimų. Antrasis šios pakuotės koncepcijos privalumas yra spausdinimo paviršius, kuris idealiai tinka prekės ženklo ir rinkodaros tikslams.

Vartotojų įžvalgos tyrimai parodė, kad naujasis padėkliukas turi teigiamą poveikį vartotojų vertinimui. Tai taikoma tiek produktui (obuoliui), tiek produkto kategorijai (vaisiams). Šis tyrimas parodė, kad dizainas – patogus ir patrauklus – gali paskatinti impulsyvų pirkimą.

Produktas parduodamas Dole, Saudo Arabijoje, vaikams skirtų obuolių segmente.

Be galo džiaugiamės galėdami pasidalyti savo požiūrio detalėmis, išvadomis ir apklausos rezultatais, tiesiog paklauskite!

31B 81 3284063 2769862766 6 (1)
NNZ inovacijos reiškia tvarios pakuotės portfelio kūrimą jums, naudojant mūsų faktais pagrįstą „#Rethink“ metodą, kuris grindžiamas išradimo, perprojektavimo, tyrimų ir perdirbimo požiūriais.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Būkite informuoti apie naujausius gaminius. Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

"*" nurodo būtinus laukelius

Kaip tvarkome Jūsų duomenis? Perskaitykite mūsų privatumo pareiškimą. Jūs galite atsisakyti šių laiškų bet kuriuo metu