Purchasing behaviour strwberries

Ko vartotojai iš tikrųjų nori iš minkštųjų vaisių pakuočių - 3 dalis iš 3

Vartotojų pirkimo elgesys

Kiek tvarumas ir tvari pakuotė yra tikrai svarbūs vartotojams? Ar vartotojai iš tikrųjų laikosi to, ką teigia pirksiantys? Ką vartotojai įvardija kaip svarbų ir kaip jie veikia imituojamoje pirkimo situacijoje?

Siekdama atsakyti į šiuos klausimus, NNZ, daržovių ir vaisių pakuočių rinkos lyderė, neseniai Vokietijoje atliko didelio masto apklausą (daugiau nei 300 interviu ir 11 700 pirkimo modeliavimų). NNZ atliko apklausą naudodama mėlynių ir braškių pakavimo medžiagas. Pirminiai braškių ir braškių pakavimo variantų tyrimo rezultatai buvo pristatyti ir entuziastingai priimti Diuseldorfe vykusiame Europos pakuočių forume. Apklausos rezultatais pasidalysime 3 straipsnių serijoje. 1 dalyje pasidalijome vartotojų nuomone apie tvarumą ir tvarias pakavimo medžiagas bei patikrinome vartotojų žinias šia tema.

2 dalyje mes pasidalijome apklausos apie emocinį braškių poveikį ir emocinius bei racionalius braškių pirkimo kriterijus rezultatais. Šiame tinklaraštyje atskleidžiame pirkimo modeliavimo su ir be kainos bei pakuotės informacija rezultatus.

Atliekant pirkimo modeliavimą be informacijos apie kainą ir pakuotę, 55 % vartotojų nurodė, kad pirmiausia pasirinktų popieriaus masės pakuotę (su „flowpack“ plėvele arba viršutine sandarinimo plėvele). Be to, 30 % vartotojų nurodė, kad neteikia pirmenybės nė vienam pakavimo variantui ir kad braškes pirktų bet kokiu atveju, nepaisant pakuotės. Vartotojų pageidavimai pateikiami toliau jų pirmojo pasirinkimo seka.

Berries 12032 Cardboard Tray NNZ DE Berries 11003 Pulp Tray NNZ DE Berries 11001 Pulp Tray NNZ DE Berries 12009 Cardboard Tray NNZ DE
Sustainable strawberry packaging

Vėlesnio pirkimo modeliavimo laikotarpiu braškės buvo pasiūlytos su įvairiomis pakuotėmis, įskaitant informaciją apie kainas ir pakavimo informaciją. Kadangi 61 % respondentų teigė neperkantys produktų su pertekline pakuote dėl ekologinių priežasčių, kyla klausimas, kiek jie iš tikrųjų laikėsi šio teiginio priimdami sprendimą pirkti?

Iš patirties rinkos tyrinėtojai žino, kad vartotojai dažnai nesąmoningai nusprendžia kitaip, atsižvelgdami į savo (vadinamojo) mąstymo modelį ir „racionalią“ išraišką. Kaip iliustruojantis pavyzdys: dantų pastos rinka būtų maždaug 3 kartus didesnė už dabartinę, jei vartotojai iš tiesų valytųsi dantis taip dažnai, kaip teigia.

Todėl vartotojų pasirinkimai pirkimo modeliavimo laikotarpiu taip pat buvo lyginami su ankstesniais jų teiginiais per tyrimą. Kai pakuotės pasirinkimas labai nukrypo nuo ankstesnių teiginių, šie rezultatai buvo pripažinti negaliojančiais – respondentai buvo „nepatikimi“ – ir buvo pašalinti iš apklausos.

Atliekant pirkimo modeliavimą su informacija apie kainodarą ir pakuotę, plastikinės PET pakuotės pasirinkimo galimybės buvo didesnės. Priežastys, dėl kurių vartotojai braškes pirktų su plastikinėmis pakuotėmis, yra mažesnė kaina ir skaidrumas.

 

Skaidrumas leidžia patikrinti braškių kokybę, kuri yra taip svarbi! Tai yra 39 % vartotojų, kurie yra „mažiau ekologiški“ ir nenori susitaikyti su didesne kaina už tvarią pakuotę. Kita vertus, popieriaus masės ir kartono pakavimo galimybės atitinka labiau aplinką tausojančių tikslinių grupių, norinčių mokėti didesnę kainą, reikalavimus.

Berries 12902 Plastic Tray Punnet NNZ Berries 15508 Plastic Tray Punnet Clamshell NNZ Berries 14503 Plastic Tray Punnet Flowfresh Film NNZ Berries 15802 Plastic Tray Punnet Lid NNZ
Berries 10702944

Pagrindinės mūsų apklausos „Ko vartotojai nori iš minkštųjų vaisių pakuočių“ išvados:

  • Su tvarumu susijusios sąvokos, tokios kaip „anglies pėdsakas“ ir „biologiškai skaidus“, nėra visiškai suprantamos.
  • Vartotojai yra menkai informuoti apie tvarumą apskritai ir apie įvairių pakavimo medžiagų tvarumą.
  • Aplinkosaugos ženklai turi mažai įtakos pirkimo elgsenai, nors 90 % vartotojų teigia, kad jiems patiktų paprastas paaiškinimas ant pakuotės, kad būtų galima efektyviai atskirti pakavimo medžiagų atliekas.
  • Braškės turi didžiausią emocinę reikšmę ir sukelia stiprias emocijas, palyginti su obuoliais, vynuogėmis, apelsinais, mėlynėmis ir net vyšniomis.
  • Skonis, spalva, šviežumas, brandumas, tekstūra, vitaminų kiekis ir išvaizda yra daug svarbesni vartotojų pirkimo kriterijai, nei tai, kad braškės būtų iš ekologiško šaltinio.
  • Visi kriterijai, užtikrinantys braškių kokybę (apsaugą) ir matomumą (skaidrumas tikrinimo tikslais), yra svarbūs, daug svarbesni nei visi ekologiniai kriterijai.
  • 30 % vartotojų nenurodė pirmenybės nė vienam pakavimo variantui ir braškes pirktų vis tiek, nepaisydami pakuotės.
  • Kita vertus, popieriaus masės ir kartono pakavimo galimybės atitinka labiau aplinką tausojančių tikslinių grupių, norinčių mokėti didesnę kainą, reikalavimus.
  • Priežastys, dėl kurių vartotojai braškes pirktų plastikinėje pakuotėje, yra mažesnė kaina ir skaidrumas. Skaidrumas leidžia patikrinti braškių kokybę, o tai labai svarbu! Tai yra 39 % vartotojų, kurie yra „mažiau ekologiški“ ir nenori susitaikyti su didesne kaina už tvarią pakuotę.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Būkite informuoti apie naujausius gaminius. Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

"*" nurodo būtinus laukelius

Kaip tvarkome Jūsų duomenis? Perskaitykite mūsų privatumo pareiškimą. Jūs galite atsisakyti šių laiškų bet kuriuo metu