Mažmeninis pakavimas maisto produkcijai
Home News Ko vartotojai iš tikrųjų nori iš minkštųjų vaisių pakuočių – 3 dalis iš 3
Vartotojų pirkimo elgesys
Kiek tvarumas ir tvari pakuotė yra tikrai svarbūs vartotojams? Ar vartotojai iš tikrųjų laikosi to, ką teigia pirksiantys? Ką vartotojai įvardija kaip svarbų ir kaip jie veikia imituojamoje pirkimo situacijoje?
Siekdama atsakyti į šiuos klausimus, NNZ, daržovių ir vaisių pakuočių rinkos lyderė, neseniai Vokietijoje atliko didelio masto apklausą (daugiau nei 300 interviu ir 11 700 pirkimo modeliavimų). NNZ atliko apklausą naudodama mėlynių ir braškių pakavimo medžiagas. Pirminiai braškių ir braškių pakavimo variantų tyrimo rezultatai buvo pristatyti ir entuziastingai priimti Diuseldorfe vykusiame Europos pakuočių forume. Apklausos rezultatais pasidalysime 3 straipsnių serijoje. 1 dalyje pasidalijome vartotojų nuomone apie tvarumą ir tvarias pakavimo medžiagas bei patikrinome vartotojų žinias šia tema.
2 dalyje mes pasidalijome apklausos apie emocinį braškių poveikį ir emocinius bei racionalius braškių pirkimo kriterijus rezultatais. Šiame tinklaraštyje atskleidžiame pirkimo modeliavimo su ir be kainos bei pakuotės informacija rezultatus.
Atliekant pirkimo modeliavimą be informacijos apie kainą ir pakuotę, 55 % vartotojų nurodė, kad pirmiausia pasirinktų popieriaus masės pakuotę (su „flowpack“ plėvele arba viršutine sandarinimo plėvele). Be to, 30 % vartotojų nurodė, kad neteikia pirmenybės nė vienam pakavimo variantui ir kad braškes pirktų bet kokiu atveju, nepaisant pakuotės. Vartotojų pageidavimai pateikiami toliau jų pirmojo pasirinkimo seka.
Vėlesnio pirkimo modeliavimo laikotarpiu braškės buvo pasiūlytos su įvairiomis pakuotėmis, įskaitant informaciją apie kainas ir pakavimo informaciją. Kadangi 61 % respondentų teigė neperkantys produktų su pertekline pakuote dėl ekologinių priežasčių, kyla klausimas, kiek jie iš tikrųjų laikėsi šio teiginio priimdami sprendimą pirkti?
Iš patirties rinkos tyrinėtojai žino, kad vartotojai dažnai nesąmoningai nusprendžia kitaip, atsižvelgdami į savo (vadinamojo) mąstymo modelį ir „racionalią“ išraišką. Kaip iliustruojantis pavyzdys: dantų pastos rinka būtų maždaug 3 kartus didesnė už dabartinę, jei vartotojai iš tiesų valytųsi dantis taip dažnai, kaip teigia.
Todėl vartotojų pasirinkimai pirkimo modeliavimo laikotarpiu taip pat buvo lyginami su ankstesniais jų teiginiais per tyrimą. Kai pakuotės pasirinkimas labai nukrypo nuo ankstesnių teiginių, šie rezultatai buvo pripažinti negaliojančiais – respondentai buvo „nepatikimi“ – ir buvo pašalinti iš apklausos.
Atliekant pirkimo modeliavimą su informacija apie kainodarą ir pakuotę, plastikinės PET pakuotės pasirinkimo galimybės buvo didesnės. Priežastys, dėl kurių vartotojai braškes pirktų su plastikinėmis pakuotėmis, yra mažesnė kaina ir skaidrumas.
Skaidrumas leidžia patikrinti braškių kokybę, kuri yra taip svarbi! Tai yra 39 % vartotojų, kurie yra „mažiau ekologiški“ ir nenori susitaikyti su didesne kaina už tvarią pakuotę. Kita vertus, popieriaus masės ir kartono pakavimo galimybės atitinka labiau aplinką tausojančių tikslinių grupių, norinčių mokėti didesnę kainą, reikalavimus.
Pagrindinės mūsų apklausos „Ko vartotojai nori iš minkštųjų vaisių pakuočių“ išvados:
"*" nurodo būtinus laukelius
Šie slapukai naudojami optimizuoti svetainės veikimą ir funkcijas. Tokie slapukai svetainės naršymo metu nėra svarbūs. Vis dėl to, gali būti, kad be slapukų kai kurie svetainės elementai tinkamai neveiks.
Šie slapukai naudojami rinkti duomenis, kuriuos naudojame siekdami suprasti kaip mūsų svetainės naudojama ir suprantama. Tokie slapukai mums taip pat padeda optimizuoti svetainę ir užtikrini geriausius naudotojų potyrius.
Šie slapukai reklamų tinklams leidžia stebėti jūsų elgseną internete, kad remiantis jūsų elgesiu internete ir pomėgiais būtų galima rodyti aktualias reklamas. Tokie slapukai taip pat neleidžia nuolat rodyti tų pačių reklamų.