Mažmeninis pakavimas maisto produkcijai
Home News Ko vartotojai iš tikrųjų nori iš minkštųjų vaisių pakuočių – 2 dalis iš 3
Kriterijai, turintys įtakos pirkimo sprendimams
Kiek tvarumas ir tvari pakuotė yra tikrai svarbūs vartotojams? Ar vartotojai iš tikrųjų laikosi to, ką teigia pirksiantys? Ką vartotojai įvardija kaip svarbų dalyką ir kaip jie veikia imituojamoje pirkimo situacijoje?
Siekdama atsakyti į šiuos klausimus, NNZ, daržovių ir vaisių pakuočių rinkos lyderė, neseniai Vokietijoje atliko didelio masto apklausą (daugiau nei 300 interviu ir 11 700 pirkimo modeliavimų). NNZ atliko mėlynių ir braškių pakavimo medžiagų tyrimą. Rezultatų santrauka buvo pristatyta Diuseldorfe vykusiame Europos pakuočių forume.
Apklausos rezultatais pasidalysime 3 straipsnių serijoje. 1 dalyje pasidalijome vartotojų nuomone apie tvarumą ir tvarias pakavimo medžiagas bei patikrinome vartotojų žinias šia tema.
Šiame tinklaraštyje dalijamės apklausos rezultatais pagal kriterijus, turinčius įtakos apsisprendimui pirkti, remiantis šiais klausimais:
„Širdis turi savo priežastis, kurių protas nežino“, – yra Blaise’o Pascalio (1647) išmintis. Prieš daugelį metų atliktas smegenų tyrimas parodė, kad žmonės praktiškai visus sprendimus priima nesąmoningai ir emociškai, o ne racionaliai. Žinoma, tas pats pasakytina ir apie pirkimo sprendimus, o tai yra iššūkis rinkos tyrinėtojams: „Ar vartotojas iš tikrųjų pirks tai, ką teigia perkantis?“ Todėl NNZ apklausą atliko specializuotas dr. Ralf Mayer de Groot institutas. Kadangi emocijos daro įtaką mūsų pirkimo elgesiui, buvo atliktas braškių emocinio poveikio ir ryšio su jomis tyrimas.
Tai parodė, kad braškės turi didžiausią emocinę svarbą ir sukelia stiprias emocijas, palyginti su obuoliais, vynuogėmis, apelsinais, mėlynėmis ir net vyšniomis. Pagrindiniai emociniai braškių kriterijai yra skanus skonis, patraukli raudona spalva, šviežumas ir tobulas brandumas. Visi šie aspektai yra braškių kokybės matas. Vartotojai šiems kokybės kriterijams teikia daug svarbesnę reikšmę nei tam, kad braškės būtų auginamos ekologiškai.
Pakuotė turi apsaugoti braškes ir užtikrinti turinio matomumą, kad vartotojai galėtų pasitikrinti braškių kokybę. Vartotojų požiūrių, braškių kokybės užtikrinimas pakuojant yra svarbesnis už visus analizuotus ekologinius kriterijus.
Braškių kokybė pagal pakuotę yra svarbesnė už visus analizuotus ekologinius kriterijus.
Tačiau 61 % respondentų (žr. pirmiau pateiktą grafiką) nurodo, kad dėl ekologinių priežasčių nenorėtų pirkti tam tikrų pakavimo variantų. Taigi vartotojai turi prieštaringų nuomonių. Kartoninės arba popieriaus masės pakuotės, kurios laikomos „draugiškomis aplinkai“, neleidžia gerai matyti turinio. Kita vertus, plastikinė pakuotė užtikrina gerą matomumą, tačiau dažnai suvokiama kaip „nedraugiška aplinkai“. Todėl pagrindinis klausimas yra toks: „Ar vartotojai iš tikrųjų laikosi to, ką jie teigia darysiantys?“
"*" nurodo būtinus laukelius
Šie slapukai naudojami optimizuoti svetainės veikimą ir funkcijas. Tokie slapukai svetainės naršymo metu nėra svarbūs. Vis dėl to, gali būti, kad be slapukų kai kurie svetainės elementai tinkamai neveiks.
Šie slapukai naudojami rinkti duomenis, kuriuos naudojame siekdami suprasti kaip mūsų svetainės naudojama ir suprantama. Tokie slapukai mums taip pat padeda optimizuoti svetainę ir užtikrini geriausius naudotojų potyrius.
Šie slapukai reklamų tinklams leidžia stebėti jūsų elgseną internete, kad remiantis jūsų elgesiu internete ir pomėgiais būtų galima rodyti aktualias reklamas. Tokie slapukai taip pat neleidžia nuolat rodyti tų pačių reklamų.